Snahou PST je zajistit bezchybné logistické služby a věří, že výběrem společnosti Jungheinrich udělalo správný krok.
Předmětem dodávky se stalo 42 zcela nových manipulačních vozíků. Oproti původním strojům jiných značek byl personál příjemně překvapen výdrží baterií na jedno nabití. S ohledem na nepřetržitý provoz byly všechny elektrické vozíky vybaveny náhradními bateriemi a u sedmi vozíků na plynový pohon byl prodloužen dojezd instalací větších tlakových nádob na plyn.
Pro nás byla dobrým znamením už kvalita vozíků, které nám byly zapůjčeny v překlenovacím období, než Jungheinrich dodal celou kompletní flotilu.
Jungheinrich spolu s novými vozíky dodal kutnohorské logistické společnosti i dvě softwarové novinky usnadňující provoz vozíků a zajišťující větší bezpečnost samotné techniky a obsluhy. První novinkou byl systém SNAP, díky kterému lze přednastavit výšky zdvihu. Systém je nastaven na jednotlivá patra i uličky, skladník si pak pouze nastaví druh uličky a systém sám vyhodnotí, kdy má vidle zastavit.
Když přijede skladník s vozíkem k regálu, zadá plný zdvih a systém si sám odpočítává patra. Když se blíží k patru, kam míří, skladník jen lehce zpomalí zdvih.
Druhou novinkou bylo zavedení systému ISM online. Při využití tohoto systému jsou data načítána z vozíků do počítače přes sběrné "radiomajáky". Systém ISM online vykazuje údaje o najetých motohodinách, o skutečném vytížení, o případných nadměrných otřesech a nárazech nebo o servisních kontrolách. Další funkcí systému ISM online je možnost nastavení povolení přístupu, kdy má každý řidič v dané směně přístup pouze ke konkrétním vozíkům.
Mezi dalšími službami, které PST CLC využívá, je systém BattMan (battery management). Tento systém monitoruje zacházení s baterií, její správné vybíjení i nabíjení a údržbu. Tím v PST předcházejí zbytečným nákladům na servis baterií a mohou se spolehnout, že i po pěti letech vozík vydrží celou směnu v plném nasazení.